ဤဘေလာ႔ပုိင္ရွင္သည္ ဆရာတစ္ဆူမဟုတ္ပါ။လုိအပ္ေသာသူမ်ားအတြက္ ရယူႏုိင္ရန္ အျခားဆုိက္မ်ားမွ ျပန္၍ ရွယ္ေပးျခင္းအျပင္ က်ေနာ္႔၏ အေထြေထြ ေရာက္တက္ရာရာေလးမ်ားကုိလည္းတင္ျပေပးထားပါသည္။ အားလုံးကုိအထူးေက်းဇူးတင္လွ်က္ပါ.။။။

Wednesday, November 2, 2011

မဂ္လာပါ...

အားလုံးမဂ္လာအေပါင္းႏွင္႔ျပည္႕စုံႏုိ္င္ၾကပါ..
က်ေနာ္႔ကုိဝုိင္းဝန္းကူညီေပးၾကပါခင္ဗ်ာ.. က်ေနာ္ Blog ကုိအရမ္းတင္ခ်င္လြန္းလုိ႔
မတက္တတက္နဲ႔လုပ္ေနရတာျဖစ္သည္႕အတြက္  က်ေနာ္႔ကုိကူညီၾကပါလုိ႕
က်ေနာ္အႏုညြတ္ေတာင္းခံအပ္ပါသည္။ က်ေနာ္သည္ကုိယ္႕ကုိယုံၾကည္သူတစ္ေယာက္ျဖစ္ပါသည္။
ေနာင္တစ္ခ်ိန္မွာ က်ေနာ္႕၏Blogသည္  ေရာက္လာသူအေပါင္းကုိ ေကာင္းျခင္းအဖ်ာဖ်ာႏွင္႕ျပည္႕စုံျခင္း
ကုိယ္စိတ္ႏွစ္လုံးရႊင္ျပဳံးျခင္း ျဖစ္ေအာင္က်ေနာ္လုပ္ေဆာင္ႏုိင္လိမ္႕မည္ဟု က်ေနာ္ယုံၾကည္ထားသူတစ္ေယာက္ပါ.. ထုိေၾကာင္႔ က်ေနာ္အား  အဖက္ဖက္မွ ဝုိင္းဝန္းကူညီၾကပါလုိ႕(ဘာမွမတက္၍)အႏုညြတ္ေတာင္းခံအပ္ပါသည္။
ေကာင္ေလးငယ္ (အညာသား) 
2/11/2011

1 comment:

  1. ေအာ..အညာသားဆိုပါလား
    သူငယ္ခ်င္းျဖစ္ရင္ေတာ့..ပဲအလကားစားရေတာ့မွာေပါ့ း)
    အကူညီလိုရင္ေတာင္းပါ..(ေရွာင္ေနပါ့မယ္ း)
    ဘေလာ့ဂါေမာင္ႏွမ.အသစ္တစ္ေယာက္နဲ႕
    ခင္မင္ခြင့္ရတဲ့အတြက္
    ၀မ္းသာပါတယ္။ေပ်ာ္ရႊင္ခ်မ္းေျမ့စြာ
    ဘေလာ့ဂင္းႏိုင္ပါေစေနာ္။
    ခင္မင္စြာျဖင့္

    ReplyDelete