ဤဘေလာ႔ပုိင္ရွင္သည္ ဆရာတစ္ဆူမဟုတ္ပါ။လုိအပ္ေသာသူမ်ားအတြက္ ရယူႏုိင္ရန္ အျခားဆုိက္မ်ားမွ ျပန္၍ ရွယ္ေပးျခင္းအျပင္ က်ေနာ္႔၏ အေထြေထြ ေရာက္တက္ရာရာေလးမ်ားကုိလည္းတင္ျပေပးထားပါသည္။ အားလုံးကုိအထူးေက်းဇူးတင္လွ်က္ပါ.။။။

Friday, November 4, 2011

Bloger ျဖစ္ခ်င္လြန္းလုိ႕ပါ.....

က်ေနာ္ဒီဘေလာ႕ေလးကုိ ကုိယ္တုိင္ ဖြင္႕ထားရတာပါ..။ ဘာမသိညာမသိနဲ႕ ဖြင္႕ရေတာ႔  ဟုတ္မွဟုတ္ပါမလားလုိ႕... ဟိဟိ... က်ေနာ္ ဘေလာ႕ကုိဖြင္႕ခ်င္လြန္းလုိ႕  တင္ခ်င္လြန္းလုိ႕ ေန႕တုိင္းညတုိင္း  ဒီဘေလာ႕ကုိပဲ ဝင္ဝင္ျပီးေတာ႕ လုိက္ၾကည္႕ေနတာ.. ကုိယ္႕ဘေလာ႕က သူမ်ားဘေလာ႕ေတြလုိမဟုတ္ေတာ႕ (အလကားရထားတဲ႕ဘေလာ႕ေလ) ဒီဘေလာ႕ဂါက မလုပ္တက္လုပ္တက္နဲ႕ေရွာက္လုပ္ေန တယ္လုိ႕ေျပာခံရမွာလည္းေၾကာက္တယ္. စာလည္းတယ္႕ရာေတြတင္ေနတယ္လုိ႕လည္းေျပာခံရမွာေၾကာက္တယ္.(ေသခ်ာေပါက္ေပါ႔)
တက္ႏုိင္ဘူးေလ ေျပာေတာ႕လည္းေျပာခံရလုိက္ပါ႔ ဟုတ္ဘူးလား.. ေနာက္က်မွ အဆင္ေျပသလုိၾကည္႕လုပ္ရမွာဘဲ... က်ေနာ္ကအမွန္တကကယ္ေတာ႕  ကုိယ္သိတာေလးေတြကုိ ကုိယ္႕ထပ္မသိေသးတဲ႕သူေတြကုိသိေစခ်င္တာပါ.. အဲဒါေၾကာင္႕ဘေလာ႕ကုိဖြင္႕ခဲ႕ရတာပါ..။
က်ေနာ္တုိ႕အညာမွာဆုိ  အင္တာနက္ဆုိတာဘာမွေတာင္မသိၾကဘူးေလ  (က်ေနာ္လည္းပါတယ္)
က်ေနာ္လည္း မေလးရွားကုိေရာက္မွ  အင္တာနက္ဆုိတာ ဒါၾကီးပါလားလုိ႕ဆုိျပီးေတာ႕သိရတာပါ...
အင္တာနက္မွာက ကုိယ္သိခ်င္တဲ႕အေၾကာင္းရာေတြကုိသိလုိ႕ရတယ္.. ကုိ္ယ္မျမင္ဖူးတဲ႕ အရာေတြကိုလည္း ျမင္ဖူးရတယ္ေလ။ ကုိကေတာ႕သိသြားျပီ ုိမသိေသးတဲ႔သူေတြကိုလည္း သိေစခ်င္တယ္ တက္ေစခ်င္တယ္ေလ.. ဒါမွ အားလုံးသိမွာတက္မွာ..... ကုိယ္တစ္ေယာက္တည္း တစ္ကုိယ္ေကာင္းဆန္လုိ႕မျဖစ္ဘူးေလ..တစ္ကုိယ္ေကာင္းဆန္တက္တဲ႕သူဟာ အထီးက်န္တက္တယ္..
ေနာက္ပုိင္း မေလးကေနျပန္သြားလုိ႕ ျမန္မာျပည္ကုိေရာက္ရင္  ကုိယ္႕ဘေလာ႕ေလးမွာ ဒီထပ္မက post တင္ႏုိင္လိမ္႕မယ္လုိ႕လဲ ယုံၾကည္တယ္.. ျဖစ္ကုိျဖစ္ရမယ္လုိ႕လဲ စိတ္ထဲမွာ ဆုံးျဖက္ထားတယ္.. အဲဒါေၾကာင္႕ က်ေနာ္႕ရဲ႕ဘေလာ႕ေလးကုိ ဝုိင္းဝန္းကူညီ အားေပးၾကပါအုံးလုိ႕ တုိက္တြန္းရင္း...
အားလုံးကုိေက်းဇူးတင္လွ်က္ပါ..........  ေကာင္ေလးငယ္.
4/11/2011


No comments:

Post a Comment